ik ga naar een nieuwe school over 2 weekjes maar ik word zo snel rood, wat kan ik daar aan doen, evt. makeup?

hoe kan je het wegwerken, of voorkomen, ik weet foundation en poeder wel maar zijn er nog andere tructjes om niet rood te worden, of de roodheid uit je gezicht te halen, voor zover dat lukt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je rood wordt, verandert je onderteint van je eigen huid, en dat zie je door make up heen. Tenzij je er natuurlijk een 4 cm dikke laag op smeert.
Als je, als je rood wordt, diep adem haalt en een slokje water neemt, is het zo weer weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bedoel je rood van het blozen o.i.d? Ik denk dat je daar niet al te veel aandacht aan moet besteden, ik vind dat altijd wel schattig.^__^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk niet dat make-up helpt tegen blozen, misschien wel om je prettiger te voelen. Zo gauw je geleerd hebt om het rood wordenzelf te negeren, of er zelf een grapje over kunt maken, zul je er minder last van gaan krijgen
12 jaar geleden
Minder in de zon zitten als je dat bedoeld met rood worden.
Met blozen is het niet zo erg hoor.
Niet zo veel aantrekken van wat mensen van je vinden, daar heb je anders een hele dagtaak aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bij mij altijd erg helpt als ik moet blozen, is door het te benoemen: 'Oh, kijk mij eens blozen', of 'pfff, ik krijg het er warm van'.

Dat relativeert en zorgt er bij mij voor dat het snel weer overgaat.

Bovendien heeft dan niemand de kans om er iets (vervelends) over te zeggen.

Succes op je nieuwe school :-)