bestaat er een zalf of zo iets om haartjes weg mee te halen? (en wat een beetje goed koop is)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

ja, je hebt ontharingscreme (merk veet) en dat is goed te betalen.
kan je gewoon bij het kruidvat of zo halen.
14 jaar geleden
Ik ken alleen ontharingscreme.Is er in verschillende prijzen.
amc
14 jaar geleden
creme,hars,spray,scheermes..je kan alle kanten op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ontharingscreme. Vanaf een euro of vijf, zes tot heel erg duur, maar merken doen niets meer dan goedkope merken. En stinken doen ze allemaal.

Realiseer je wel dat het ongelofelijk smerige chemicaliën zijn die je door het riool spoelt, (ze lossen haren op ; het enige andere middel dat dat doet is gootsteenontstopper !) en vraag je af of die paar haartjes op jou lijf minder zoveel vervuiling wel waard zijn. Scheermesjes zijn een beduidend betere keuze voor het milieu en stukken goedkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marleen heb je wel eens gezien wat de Gilette's fusion kosten? Daar kun je een heel peloton vrouwen voor ontharen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, scheermesjes van nauwelijks een euro de tien kan ik ettelijke jaren mee (en ik ben niet echt kaal) en werken uitstekend. En merken koop ik eigenlijk nooit , nergens van, ik kijk er niet eens naar, dus nee, geen flauw idee wat dat zou kunnen kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongeveer 38 euro voor 12 mesjes,maar volgens de reclame zou je daar een jaar mee doen.
Er bestaan creme's en een soort washandje dat haren weg zou halen. Achteraf is gebleken dat die washandjes bij sommige mensen zelfs wonden heeft achter gelaten.
De ontharingscreme stinkt, en na 2 dagen komen de haartjes al weer terug.
Ook de thuislaser van tel sel werkt niet. Mijn zoon heeft een overbehaarde rug en heeft het duurste type aangeschaft +/- 300 euro. na een aantal weken proberen heeft hij het apparaat terug gestuurd omdat het geen goed resultaat had. het meest langdurige is harsen of epileren dan ben je er weer een week of 5 a 6 vanaf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad veet is zo een zalf maar je hebt ze ook gewoon van bijv. het kruidvat merk hoor!