Anti roos shampo is een effectieve oplossing voor een verkeerd uitgevallen kleurtje in je haar te verwijderen.
Vooral donkere en rode tinten worden het best verwijderd.

Je dient het wel zo snel mogelijk te doen, na je "mislukkingkje" ze maar, en zo vaak mogelijk, maar ook weer niet té vaak, anti roos shampoo maakt je haar stug en droog.

Maar hoe langer je wacht, met de shampo, hoe moeilijker het wordt om de kleuren te laten vervagen.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/52609-haar-kleuren-mislukt-zo-kan-je-kleurshampoo-verwijderen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja ook iedere niet zure shampoo ph 6 laat de haar schubben open staan is de kleur te rood dan azijn door de shampoo mengen of nog btr wat azijn door de crème behandeling wel voorzichtig met de ogen