ik gebruik parfum en mijn hals zit nu onder de kippenvel ookal heb ik het niet koud en het is droog. hoe krijg ik mijn hals weer glad?

Ik hoop dat iemand me kan helpen want nu gebruik ik geen luchtjes meer want ben alleen maar bang dat het erger wordt, maar ik wil dat het weer normaal wordt en dat ik gewoon weer luchtjes kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Het is niet nodig om helemaal geen luchtjes meer te gebruiken, maar doe het niet in je hals.
Doe achter ieder oor wat en op je beide polsen. Dat is doorgaans genoeg om lekker te ruiken. Zo doe ik het ook. Het kippenvel in je hals zal wel weer wegtrekken. Dat heeft even tijd nodig.
Verwen je hals intussen met wat bodycreme.
Daarna kun je met een drupje parfum in je decollete testen of die reactie echt van het parfum komt. Zo ja, niet meer doen dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Waarschijnlijk is het een kwestie van tijd voor je hals weer normaal is. Je moet er dus niets aan doen dan trekt het waarschijnlijk gewoon weg.

Toegevoegd na 27 seconden:
Ik denk nl. dat het een allergische reactie is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik drnk dat je nuet goed tegen de parfum kan dus niet meer op doen dan word het missschien erger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een allergische reactie die veel voorkomt. Ik heb het zelf met goedkope parfums (bv Wibra) Ik heb daar wel een oplossing voor gevonden. Ik spuit een paar keer in de lucht en loop er dan snel doorheen. Zo ruik je subtiel naar parfum en heb je geen last meer van uitslag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je geurtje ook op je haar en kleding spuiten, zeker in de zon niet op je huid dat kan witte vlekken geven, ik denk inderdaad, dat jij overgevoelig reageert op je geurtje