Wat is een goed product om nagelriemen te weken en om ze daarna terug te duwen?

En wat kost het product ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3K
Kimath
12 jaar geleden
Ik doe na het douchen en gewoon met mijn nagels terugduwen. Mooi goedkoop :)

Het beste antwoord

Ik heb een potje nail oil van Kruidvat, het is een soort nagellakflesje met gele inhoud. Weet niet meer precies wat het kostte, maar het was niet duur en het werkt prima!

Je brengt de olie aan op je nagels en nagelriemen, even inmasseren en dan de nagelriemen terugduwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Gewoon een flesje amandelolie bij de drogist kopen, kost een paar euro, los een scheutje op in warm water en stop je vingers erin, even laten weken.

Toegevoegd na 1 minuut:
met een bokkepootje je nagelriemen terugduwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Warm water!
Na het douchen zijn de nagelriemen zacht en zijn ze zo weer in het gareel te duwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
precies!
en dan gewoon met een zachte handdoek voorzichtig je nagelriemen naar achteren duwen. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
Of met de duimnagel van de andere hand. Werkt ook prima!
nagel oil van de hema is ongeveer 2,50.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trind nailpakket 40-, incl verzendkosten. Superspul compleet pakket anders Google maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Herome Wonderpen is echt een aanrader! Ik zelf gebruik het al jaren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kost tien euro ongeveer, maar je doet er best lang mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het merk Magnetic, verkoopt een setje pennen. Een witte en een groene pen. Daar ziiten kwastjes op. De witte doe je op je nagelriemen. Even laten zitten, dan met een bokkenpootje duw je ze terug. je kunt eventueel met een vellentangetje de vereelte nagelriemen afknippen. Als je dat gedaan hebt, was je je handen met zeep, goed droogmaken en dan de nagelriemcreme uit de groene pen op je nagelriemen (en eventueel nagels) en onder je nagel opbrengen. Als je de witte pen, 1x per week gebruikt en de groene om de dag, heb je nergens meer last van. Het is een professioneel product, en niet erg duur. Volgens mij zijn de twee pennen bij elkaar €10,00. het is echt heel fijn spul en je bent ook niet zo aan het knoeien met potjes enzo.... Suc6
ik heb de URL van de webshop van Magnetic erbij gesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon de olijfolie uit je keuken erop smeren, even laten inwerken en duwen maar.