Hoe kan je, behalve goede bh's en push up, je borsten groter laten lijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Een shirtje kiezen dat je borsten accentueert. Met een vhals of zo'n band vlak onder de borsten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op deze pagina staan ook goeie tips: http://www.modewijzer.com/advies/kleine-borsten.htm
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien je kleine borsten hebt, moet je juist geen V-hals dragen. Dan vallen je borsten weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen v-hals, maar juist een war hoger gesloten shirtje of coltrui (in de winter). Daar lijken je borsten groter door.
Kimath
12 jaar geleden
Dank je wel voor de toevoegingen, ik dacht zelf dat V-hals samen met pushup BH wel leuk effect gaf.

Andere antwoorden (4)

Zorgen dat het deel eronder (je buik dus) plat is.. Een strak shirtje dragen, bijvoorbeeld met een ketting met hanger die ter hoogte van je borsten hangt. Of een van de bovenstaande shirt-tips.
Strapless is af te raden, vooral als je een van de mensen bent die een bh dragen dan niet nodig acht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buik in borst vooruit! Dus zorg dat je een rechte rug hebt je schouders wat naar achter en je buik ingehouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij buitengewoon onwenselijk dat iemand geforceerd met de schouders naar achteren getrokken en de buik ingehouden door het leven gaat enkel en alleen om haar borsten groter laten te lijken.
Overigens vallen de meeste mannen net zo hard voor kleine borsten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, maar ze vroeg advies en deze methode werkt wel.
Er zijn bij de drogist pillen te koop, BreastGro, een natuurlijk middel, dat zolang je ze slikt, echt werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door truitjes / shirts met een coll lijken je borsten ook groter. Je hoeft dus niet altijd een V-hals te dragen of je borsten te accentueren met een ketting, een coll voldoet ook ;).