Is de chemische geur aan kleding gevaarlijk?

Hallo,

Mijn vraag zegt genoeg, denk ik. Meestal al je kleding vanuit buitenlandse webshops besteld, hebben ze een chemische geur. Is die geur gevaarlijk ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (2)

Nee, geuren op zich zijn niet schadelijk, hooguit prettig of minder prettig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat je ruikt is vaak de verf (moet je maar 's op letten, zwart ruikt sterker) en natuurlijk fabriekslucht en het plastic waar het in zat. Ik snap wel wat je bedoelt, ik vind het zelf ook niet fijn. Gewoon eerst even insprayen/uithangen of wassen :)