Ik had graag de kleur van haar gehad zoals Jessica Alba op de foto. hoe kan ik ervoor zorgen dat het zo wordt?

Ik had zelf donkerbruin haar, en heb een tijd geleden al mijn haar dus ontkleurd. Dan heb ik er een verf opgezet, maar ik slaag er niet in om een mooie kleur te krijgen. Ik had er eerst een 8.1 opgezet na het ontkleuren, omdat het nog wat geel zag. Het resultaat was ok, alleen nog veel te licht wat me verbaasde, want normaal moet het toch de donkerheid van een 8 hebben? Dan heb ik er een 8.03 van l'oréal opgezet, dit is licht natuurlijk goudblond. Maar het lijkt weer niet te pakken , mijn haar blijft licht en van goud is niets te merken. Het is veel lichter als op de foto. Welke haarverf zou ik moeten nemen om het juiste resultaat te bereiken? Of is het de juiste kleur maar hoe komt het dan dat het niet pakt?

Toegevoegd na 39 minuten:
Ojaa, voor iedereen die nu gaat zeggen GA NAAR DE KAPPER : ik ben al 8 keer naar de kapper geweest en deze foto laten zien, steeds met resultaat donker bruin of bruin met groene schijn of bruine met oranje schijn. Dat zaakje heeft mij al €700 gekost, dus spreek mij niet van een kapper. En ik ben wel degelijk naar de betere, dure kappers geweest.

Toegevoegd na 40 minuten:
Daarbij kan ik zelf wel degelijk aan dezelfde haarverf komen die ze ook in de kapsalons gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Voor het beste resultaat, zal je toch naar de kapper moeten gaan. Ze hebben betere producten en een goed advies. Neem een plaatje mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet natuurlijk rekening houden dat ieders haar anders reageert op alles. Zeker als het als zo vaak behandeld is geweest. Kappers zouden er toch wat van moeten kennen, maar het is niet makkelijk om dit volledig juist te krijgen.
Wat je kan doen, is gewoon advies gaan halen bij een kapster, zonder een afspraak, gewoon eens horen, misschien ken je wel zo wel iemand?
En als je niet tevreden bent over de kleur zeg dit dan meteen tegen haar, en dan lossen ze het misschien meteen op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat voor shampoo jij gebruikt, maar als dit een 2 in 1 shampoo is, dan pakt geen enkele kleur goed.
Kijk ook nooit naar de kleur op de verpakking, maar vraag in de winkel naar de kleurkaart. Daar kun je veel duidelijker op zien, hoe de kleur bij jou wordt. Ga dan uit van de kleur die je nu hebt( dus niet je natuurlijke kleur)
Kijk alleen naar het rijtje kleuren dat bij jouw haarkleur hoort. Een kleurkaart bestaat uit lokjes gekleurd haar.
Je kunt ook nog de lOreal advieslijn bellen.