Zijn vans geschikt als bootschoenen?

Ik ga binnenkort zeilen en ik heb bootschoenen/schoenen met een anti slipzool nodig. Als ik op bootschoenen zoek krijg ik vans als resultaat maar ik twijfel toch of deze geschikt zijn.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (1)

De zool van bootschoenen is meestal wit, om geen zwarte vegen op het vaartuig achter te laten. De meeste sneakers maken op gladde vloeren van die lelijke strepen als de dragers bij het lopen hun voeten niet optillen. Dat komt door het rubber in de zolen. In elke watersportwinkel kun je speciale bootschoenen kopen. Maar simpele gymschoenen zijn ook prima. Als de Vans maar witte zolen hebben kun je die ook dragen.
Amadea