Waar kan ik dit truitje kopen?

Ik ben op zoek naar een one sholder top weet iemand waar ik die kan kopen? Liever geen webshops! Zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Bij de c&a heb ik laatst nog one shoulder tops gezien. Maar H&M moet ze ook wel hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier op de weekmarkt hebben ze ook zulke truitjes met en zonder print en zijn nu in de sale
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen winkels als Vero Moda, Zara,V&D Topshop @ A'dam ( misschien een kijkje in de webshop waard, dan kan je daarna altijd nog naar A'dam) etc. een one shoulder shirt is erg in dus, je hebt meestal wel geluk bij deze winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij The Sting zag ik laatst ook one shoulder tops, van April Evil. Ze waren er blauw/rood gestreept.
fyi ze zijn daar € 15,-

Toegevoegd na 21 seconden:
succes ermee verder ;)