Neppers hebben vaak:
-Neppers hebben een bepaalde geur als je aan de wol ruikt omdat het geen schapenwol is en ze de wol geverfd hebben (ruikt synthetisch
-kwaliteit van neppers qua stikken is vaak slecht
-Neppers zijn groter dan de echte
-Neppers hebben geen verharding op de hak ivm het doorzakken
-Echte hebben een flexibele zool
-Echte hebben dikkere zolen
-Bij de echte zit een wit boekje, er staat op Ugg Australia in zilvere letters (de letters steken uit dus als je met je vingers eroverheen gaat voel je het)
-De fotos in het boekje zijn scherp
-Schoenen die gekocht zijn na een bepaalde datum hebben inplaats van een boekje een kaartje. dit kaartje heeft een creme kleur met in het bruin het logo erop.
-Echte Uggs vallen vaak ietsje groter uit
-Bij de echte heb je een zool met profiel, de neppers hebben ook profiel maar de zolen zijn toch heel glad.

Hoop dat je zo genoeg hebt
Owja en nog een ding: als je aan de binnenkant kijkt en er staat made in new zealand of made in australia dan zijn de nep. Deckers (de fabrikant van Uggs) heeft al 3 jaar zijn fabriek in China. Dus de echte hebben erin staan MADE IN CHINA (no kidding)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

onder je schoen zie je het merkplaatje/merknaam van uggs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
achter en onder op de schoen zit het merkje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echte merkproducten herken je aan de afwerking. Bij echte Uggs lopen bijvoorbeeld de naden recht en goed in elkaar over, staat het logo op de juiste plaats en is juist gespeld, met de middelste G groter etc. M.a.w.: let op de details..
Ook moeten er alarmbelletjes gaan rinkelen als ze op een niet-betrouwbare plaats worden aangeboden voor te weinig geld.. Uggs zijn nu eenmaal aan de prijzige kant, dus als je ze ziet voor 50 euro zijn ze nep (of het moet zijn dat iemand ze via Marktplaats verkoopt, maar dan zou ik nog uitkijken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
let op de prijs die echte stijgen vaak boven de 200 mijn vriendin had een echte en die was 250!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan het merkje achterop en onderop. en je kunt het merk makkelijk even googlen ;) verder kun je ook aan het wol voelen, want het van de echte is namelijk best dik, en dat van de neppe is vaak maar een nep, dun laagje. ook is dit vaak veel te wit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even op www.uggs.be/zo-herken-je-echte-uggs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan het merkje erachter!