Hoe heet dit soort kledingstuk?

Ik ben opzoek naar een trui met capuchon en van die koortjes aan de voorkant. Maar dan in een vorm van een t-shirt. Dus met korte mouwen.

Dus bijvoorbeeld het soort trui die ik heb bijgevoegd. Maar dan met korte mouwen.

Weet iemand wat ik bedoel? Ik kan het nergens vinden.

Het hoeft geen merk te zijn.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat met korte mouwen?
Lijkt me echt lelijk sorry. Jij mag t mooi vinden.
Helemaal zonder mouwen vind ik mooier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er ooit eentje bij de Hema gekocht! Misschien hebben ze er daar nog eentje! Een vriendin heeft er eentje van abercrombie&fitch! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze bij de WE zien hangen een tijd terug.

Antwoorden (4)

Wanneer je googlet op 'hoodie korte mouwen' dan vindt je resultaten. Ook hoody met een griekse y levert resultaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is het juiste antwoord zo te zien :-) +
volgens mij heet dit soort kledinstuk sweater en je kunt hem halen bij een sport winkel of the sting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sweatshirt. Een sweater heeft lange mouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op deze site zul je vast wel wat leuks vinden

http://www.large.nl/bin/shop.php?prog=shop&tc=PULLDOWN_00MARKENASV&funktion=LISTGROUP&nurrub=1&rubrik=BODY_00MARKENASV&titel=In%20Stock&mid=1349&list_sort=gd&filter=category_id:12