In ieder geval aan de prijs, en de verkoopplaats (op straat of in de bazar bv (behalve als het ern officiële dealer is in de bazar en dat kun je via de officiële dealerwebsite checken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scroll naar beneden en dan zie je alles: Ray Ban zonnebril echtheid.
12 jaar geleden
Slechte, dikke gravering in de glazen, scheve tekst op de pootjes, geen RB logo in de neus-dingetjes. Over het algemeen gewoon slechte kwaliteit en een prijs die te mooi is om waar te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop ze maar niet Marktplaats ofzo, daar zijn ze allemaal nep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Eerst en vooral aan de prijs! Vaak is té goedkoop een sprookje.
-Controleer het logo. Als het een nep Ray-Ban zonnebril is zal het een klein beetje verschillen van het origineel. Het logo staat origineel ook op de glazen.
-Bij de echte Ray-Ban hoort ook een hard lederen etui.
Er zijn nog meer punten waaraan je een echte Ray-Ban zonnebril kan herkennen.
Bekijk hier een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=moAMQ3lO8rc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook naar de naam, soms staat er Ray Bin of Roy Ban
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het glas staat klein rb gegraveerd