wat te doen tegen de lucht van selsun

selsun is een soort geneesmiddel tegen schimmel op je hoofdhuid en ook roos (waarvoor ik het gebruik), het werkt goed, maar stinkt ook behoorlijk, 1 keer doe ik telkens in het weekend, maar de 2e keer ( het moet 2 keer per week) dus niet, dit ruik je minstens 2 dagen. moet ik me nu gewoon vol met deo en parfum spuiten???
iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5K

Antwoorden (3)

Misschien kun het buiten er op doen? Ik weet niet hoe je selsun moet gebruiken maar het werkt wel tegen de stank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Selsun is shampoo met een zurige geur.
Vraag eens bij een goede drogist of ze een haarlak hebben met een fijne geur en spuit dat erover heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik Ketoconazol.
Haar uitspoelen, gewone anti roos shampoo gebruiken,
uitspoelen, Ketoconazol hoofdgel gebruiken, inmasseren,
enkele minuten laten inwerken en uitspoelen.
Stinkt absoluut niet. (doktersrecept)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ketoconazol kan haaruitval veroorzaken!