Hoe heet deze schoen?

Een schoen, soort van sneaker, lijkt op een boots schoen, maar dan iets anders voor vrouwen. Op school dragen ze die veel maar ik weet niet hoe ze heten.

Toegevoegd na 39 seconden:
Veter langs de zijkant van de schoen, in verschillende kleuren verkrijgbaar volgensmij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maak er anders eens een foto van :) das wat makkelijker zoeken ...

Het beste antwoord

Bedoel je mischien deze, er staat niet echt een naam bij. Het is een leren bootschoen

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb er nog een gevonden een roze en die lijkt inderdaad een beetje op een sneaker. Maar je vroeg om de naam en volgensmij heten bootschoenen
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je VANS bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, want daar zit geen touwtje aan de zijkant, het is een beetje een klassieke schoen.
Denk dat je een mocassin of bootschoenen bedoeld. Dubarry heeft veel stijlen in het assortiment
https://www.dubarry.nl/damesschoenen/bootschoenen

Groet Marten