Waar kun je een satijnen/glanzende legging kopen?

Geen leren legging.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (7)

http://kleding.marktplaza.be/overige/LEGGING-SATIJN-CAPRI-POEDER-ROZE-9228114.htm
"Kleuren: poeder roze, donker groen, zilver & antraciet."

Misschien vind je die wel mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het vorige modeseizoen hadden ze die bij C&A. Maar ik weet niet of zie die weer/nog steeds hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je wel bij de H&M kan kijken.
Bij shoeby hebben zo ook van die leggings, daar heb ik mijne gekocht. Het is wel een tijdje terug. Dus ik weet het niet.
En misschien bij KEV&IVY.
of paris?

Kijk gewoon in trendy winkels en je hebt er zo een.

Toegevoegd na 1 minuut:
correctie bij: Het is wel een tijdje terug. Dus ik weet niet OF DIE ER NOG ZIJN .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij 'SKOOTER'
Fashion winkel dames.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze kun je zeker bij M&S Mode, en Miss Etam kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de wat hippere kledingzaken zal je deze leggings nog wel kunnen vinden denk ik. Denk oa aan CoolCat, New Yorker etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action, heb er vorige week eentje gekocht voor nog geen 3 euro (Y)