Welk merk haarverf is niet op dieren getest (liefst bij kapper, anders thuisverf)?

Aangezien mijn haar wat dorrig is en ik bij de slapen een klein beetje grijs begin te worden (GRR!) wil ik het graag verven... Niet kleuren maar verven. Ik was dagelijks mijn haar en dan is een kleurspoeling er zo uit en dat is zonde.

Nu wilde ik graag weten welke kappers haarverven niet op dieren getest zijn, aangezien ik het toch het liefst aan de kapper over laat.

Als het echt niet anders kan, dan maar een thuisverf pakket, ook niet op dieren getest.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik een merk verf weet wat niet op dieren getest is, maar dat merk verkoopt alleen grijze verf..., wil je het dan ook weten? Sorry, ik weet het, hij is flauw... Maar als je een serieus antwoord wil: vergeet die verf toestand en ga gezonder eten! Veel mensen willen het niet geloven, maar dat kan wel degelijk iets uitmaken. Natuurlijk zal een grijze oma van 80 niet ineens weer haar oude haarkleur terugkrijgen door simpelweg anders te gaan eten.
Maar voor jou zijn er echt betere oplossingen denkbaar dan verf. Ga maar eens een avondje googelen daarop en wie weet vindt je daarna verf ook niet erg interessant meer.
Maar dat moet je natuurlijk verder helemaal zelf weten hoor. Ga ook eens onderzoeken wat er allemaal aan chemische stoffen in die haarverf zit, en hoe gezond of ongezond die stoffen zijn. En beslis daarna pas wat je wilt.
Rieneke1
12 jaar geleden
missprixie, ik denk dat je dan naar natuurwinkels moet voor plantaardige haarverf.
of probeer henna, nog goed voor je haar ook.

Het beste antwoord

De haarkleuring tierra van fuente is niet op dieren getest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep, Fuente! In ieder geval bij de kappers van Cosmo, van anderen weet ik het niet. Ze hebben trouwens ook fantastische shampoo's enzo :-)

Andere antwoorden (2)

Alles van de Body Shop is niet op dieren getest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tips: henna plus, hema, etos, kruidvat, sowieso alle van de reformwinkel.