Is het erg als je een haarmasker er langer in laat zitten dan aangegeven op de verpakking?

Bv 1 uur in plaats van 15 min. En wat zijn de gevolgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
18.5K

Het beste antwoord

dat kan geen kwaad , als de haren eenmaal alle vitamines uit het masker hebben gehaald zal het masker niet meer werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als ik mijn haar een flinke shoot wou geven dan waste ik mijn haar smeerde er een masker in en ging ermee slapen. Volgende dag uitspoelen en lekker zacht haar. Maskers zijn verzorgend dus dat kan geen kwijt. Met haarverf is het niet zo een goed idee :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik laat het meestal 30min intrekken dat vind ik wel voldoende anders ben ik bang dat mijn haar te vettig wordt. En als ik niet veel tijd heb laat ik het twintig minuten inwerken. O ja ik heb een masker van schwarzkopf voor droog en beschadigd haar die volgens de verpakking 10min inwerktijd nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat geeft niet, te kort is zinloos,te lang ook.