Beter kapsel dan dit? (zie beschrijving)

Heeft een van jullie wat goede raad over hoe ik mijn uiterlijk Kan verbeteren? Misschien een ander kapsel? Is daar een programma voor om dat te testen ? Of wil je misschien mij ff photoshoppen ? :) alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet zelf weten wat je wilt, maar ik weet niet hoe oud je ben, maar als je zo rond de 17, 18 jaar wordt, lacht iedereen je uit met zulk haar. Waarom? Omdat het er 'gay' uitziet en omdat Justin Bieber hetzelfde kapsel heeft. Bron: Mijn broertje :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben gisteren 15 geworden :) misschien een andere haarstijl? zo ja welke?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het gewoon wat korter doen en gel erin, of juist wat langer laten groeien. Eerlijk gezegd vind ik dit echt een modeblunder (één van de velen), het ziet er uit alsof je een helm op je hoofd heb xD

Het beste antwoord

iedereen is mooi zoals die is. maar ik zal je haar kort(er) doen. je hoofd lijkt nu zo lang! maak er wat moois van en durf gewoon wat te proberen! leef je uit. een nieuwe look kan nooit wat kwaad. en vergeet niet je haar is zo weer aangegroeid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak, maar ik vind dat je nu zo'n plakkaat op je hoofd hebt.
mij lijkt het mooier als je het bovenop je hoofd wat uit laat dunnen, zodat het niet zo massief oogt.
ook lijkt een wat plukkerige pony mij mooier, je mag gerust wat van je voorhoofd laten zien.
de lengte in je nek en bij je oren zou ik zo houden, dat is prima.
hoop dat je hier wat aan hebt!
12 jaar geleden
Ik zou het zo laten en lekker laten groeien. Maar dat is mijn persoonlijke smaak, hoewel ik denk dat het ook goed bij je gezicht zou passen.
Je kan natuurlijk ook altijd advies bij de kapper vragen. Persoonlijk vind ik dat ze da bij de Rob Peetoom kappers verdomd goed kunnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar dit staat je ook erg goed hoor! Niks mis mee. A heeft het wel veel weg van bieber ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan? Er is keuze genoeg!

http://www.kapsels.net/mannenkapsels3.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje... ik zou gewoon een pot gel kopen als ik jou was. Natuurlijk verschillen smaken, maar ik vind dit persoonlijk helemaal nix... Sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ander kapsel dan dit Justin-Bieber-model lijkt me op alle punten een verbetering. Ik ben wellicht een beetje ouderwets, maar ik vind het net of je een soort 'muts van haar' op hebt - zoals zoveel jongens tegenwoordig hoor, dus niet iedereen zal het niks vinden.
Korter, heel misschien heel iets langer bovenop, wat meer opgeknipt en je hele gezicht / voorhoofd vrij vind ik persoonlijk wat volwassener staan. Beetje wild / niet al te stijf mag wel. Hoewel ik ECHT heel lang haar met paardenstaart voor jonge mannen ook wel weer heel cool vindt - maar daar moet je flink wat lef en geduld voor hebben.

(Ik ben echter nauwelijks een maatstaf ; het liefst heb ik mannen (vrijwel) zonder haar. Op jouw leeftijd echter is dat nog geen gezicht ; dat kan altijd nog - expres of niet expres).

Blader anders eens wat boeken met moderne kapsels door bij de kapper op zoek naar wat je leuk vindt ; met dit vrij lange haar kan zij/hij vermoedelijk alle kanten op, en zij/hij kan ook zien of het gekozen model past bij jouw haartype of niet, of wellicht heeft hij/zij zelf een voorstel. 't Is tenslotte hun vak.

Toegevoegd na 7 minuten:
Zie ook de link voor bergen inspiratie
http://www.google.com/search?q=hairstyles+men&hl=nl&client=firefox-a&hs=TXZ&rls=org.mozilla:nl:official&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=h_ImTsyjIsXxsgaRybCMCQ&ved=0CBkQsAQ&biw=1400&bih=855
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het wat losser dragen, en inderdaad een beetje uitdunnen ofzo. En wat gel erin doen! Maak het wat mannelijker! Tenminste, Dat zou ik mooier vinden:p