Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft iemand leuke ideeën hoe ik mijn haar kan doen? Zie verder omschrijving

Ik Heb blond golvend haar tot ongeveer mijn schouders..ik heb mijn haar altijd los en ik wil nou wel is wat anders! Heeft iemand ideeën mag alles zijn(als het maar niet te moeilijk is) graag als het kan met foto erbij! Bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel meisjes doen een moord voor blond golvend haar. Waarom zou je het anders willen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik zou mijn blonde golvende haar aan iedereen geven ook als ze er geen moord voor hadden gedaan!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dit is ook zo mooi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp dat je het soms anders wil. Zelf heb ik ook blond halflang, maar sluiks haar. Na het wassen krul ik het en de dag erna is dat bijna uitgezakt. Jij zou het ook eens stijl kunnen maken. Of alles op de kruin en daar dan kleine krullen in, al dan niet met pony of lok.
Succes. Enne.............wees blij dat je golvend haar van jezelf hebt. Nu kun je alle kanten uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het zelfde antwoord als eerst.
Google,Kapsels lang (of wat je ook in vult)en dan naar afbeeldingen.

Toegevoegd na 6 minuten:
middelste bron niet goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je haar ook stijlen met een stijltang. Dan lijkt het al heel anders dan golvend. Bij de drogist heb je ook leuke haar accessoires te koop. Kan je b.v een knotrol maken (zie link).

Je kan je haar ook opsteken. Op youtube heb je veel fimpjes waar je kan kijken hoe het moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding