weet iemand hoe ik mijn haar kan doen voor in bed?

in een staart/knoetje lukt niet dan kan ik het 's ochtends niet uit mijn haar krijgen.. (krullen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Een losse vlecht is handig. Ksn het ademen, knelt niet en het gaat niet door de war. Als je gem natmasjt heb je 's ochtends ook nog eens slag in je haar mocht je dat willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat het gewoon loshangen. Ik hoorde eens dat je minder klitten krijgt als je een satijnen kussensloop om je kussen doet. Dit helpt bij mij echt! Een staartje/vlechtje/knotje vind ik 's nachts altijd maar irritant, omdat ik het niet lekker vind liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe je haar van onder naar boven duwen en dan steek je boven op je hoofd daar een platte paardestaartklammer door.
De klammer moet wel boven op je hoofd zitten anders heb je er last van.
Ik doe dit iedere avond.
Gaat prima.
12 jaar geleden
Als woelratje met jouw krullen denk ik aan een eenvoudige oplossing.
Eeen zijden of satijnen hoofdkussen vermindert gegarandeerd het grootste gedeelte van jouw probleem.
Niks vlechten en knutjes; als je wilt gaan slapen wordt je hier alleen maar wakkerder van en ga je nog meer woelen las het je lukt in slaap te komen.
Een nog simpeler oplossing is als je ook op andere plaatsen moet gaan slapen bij vakanties of kennissen; een zijden of satijnen slaapmuts.
Dat deed men vroeger ook in hogere kringen waar het kapsel belangrijk was.
Veel onverbeterlijke natuurlijke oplossingen van voorheen zijn in de vergetelheid geraakt.
Ben eigenwijs en probeer het gewoon.
Het leven is hard, ik praat over krullen die ik nooit zal zien maar van wat ik hoop, dat ze je nooit zullen ergeren. Je bent zo!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ook gaan voor een ander kussensloop maar als je daar niet voor voelt kun je evt zo'n ouderwets haarnetje kopen. Dat is een soort manderijnen-net maar dan nog dunner en rekbaar.

als je dat om je hoofd doet heb je nergens bobbels en harde dingen maar je fixeert toch je haar min of meer
amigo
12 jaar geleden
Je moet je hoofd naar voren doen, je haar vastpakken en rond draaien tot je een drol bovenop je hoofd hebt. Hierdoor heb je geen last van je haar als je ligt, en ook geen klitten omdat je het haar opgerold hebt.
Succes!