Witte vlekken op gebruinde huid (gezicht) hoe kom ik er van af?

Een weekje na vakantie zie ik veel witte vlekken op mijn gezicht. het ziet er niet uit. Ik heb veel in de zon gelegen.
Iemand een idee hoe ik hier zo snel mogelijk van af kan komen?
bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het misschien zonneallergie kunnen zijn? Een vriendin van mij heeft dat namelijk, die krijgt dan allemaal witte vlekken op haar benen en armen.

Antwoorden (2)

Het enige wat je kunt doen is een camouflerende creme er op doen. Het zijn pigmentvlekken, verder te veel zon vermijden en een hoge beschermingsfactor opsmeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt, Maar gaat het wel vanzelf weg na een tijdje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze ook, ze vallen alleen op als je huid is gebruind. Is je huid weer blank dan vallen ze niet meer zo op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus, ze gaan niet meer weg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ze gaan niet meer weg. Ik heb her en der ook witte spikkeltjes. Zoals de vorige schrijfster al zei; als je bruin weer minder wordt vallen de witte vlekjes minder op. Wel irri dat je ze in je gezicht hebt... Camouflerende creme...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van mij zijn helaas ook blijvend, ik heb ze op mijn benen.
Ivana
12 jaar geleden
Op de witte plaatsen is een afwezigheid van pigment. Het wit valt dus op, omdat de plaatsen mét pigment bruiner zijn geworden door de zon.
Het kan ook een schimmel infectie zijn, heb ik ook eens gehad op mijn arm, had toen alleen op 1 bovenarm witte vlekken. Is met daktarin weggegaan.