Hoe heet zo'n t-shirt die knoopjes heeft bij de decollete?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Het beste antwoord

Dat is een polo-shirt

Toegevoegd na 5 minuten:
Als het shirt geen kraag mag hebben, maar wel knoopjes, is er bij mijn weten geen speciale naam voor. Het is een t-shirt maar dan in een iets nettere uitvoering.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie geeft dit nou weer een min? Die is ook met het verkeerde been uit bed gestapt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In je bron heet het anders 't-shirt met Tunesische hals' ;-)
itsme
12 jaar geleden
dus een t-shirt. met tunesische hals, of met knoopjes, of met lange mouwen, of met groene stippels. Maar in principe: t-shirt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo heb je altijd gelijk, itsme :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort en krachtig, plus een plaatje.

Andere antwoorden (3)

Polo shirt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een T-shirt met Tunesische hals.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo is het ook, alles van vroeger wordt wel eens gebruikt als inspiratie, en dan is het 'mode' :)))
Dit heet, verrassend, t-shirt met knoopjes:

T-shirt met knoopjes - Kleding online kopen op BESLIST.nl v.a. € 2
T-shirt met applicatie, Eddie Bauer 34 .95 Heine-shop.nl. Poloshirt 24 .99 Klingel.nl. t-shirt met knoopjes 9 .95 WeFashion.com. T-shirt gilet 9 .00 ...
www.beslist.nl › kleding - In cacheT-shirt met knoopjes - BESLIST.nl - Slimmer shoppen - aanbiedingen ...
T-shirt met knoopjes - aanbiedingen, goedkoopste shops & prijsvergelijking.
www.beslist.nl › t-shirt met knoopjes - In cacheMeer resultaten van beslist.nl weergevenT-shirt knoopjes wit
100% katoen T-shirt voor zowel los als ergens onder.
www.koninklijkgoed.nl/t-shirt-knoopjes-wit.html - In cache - Vergelijkbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die minnen overal! Dat men gaat minnen op een antwoord dat ook gewoon goed kan zijn. Het is ook maar gewoon raden wat de vraagsteller hier bedoelt. Goed of fout is hier gewoon niet aan de orde. Het is net of er de laatste tijd ontzettend veel gemint wordt.
Van mij een + Susie2004!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel hoor! Ik hoop dat hij/zij er plezier aan beleefd heeft, anders is het nog voor niks geweest ook;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je Bep, sta ik weer gelijk;-)