Heb je ervaring met de instant white gloss van pearl drops???

Als je dit op hebt gedaan en dan gaat eten wordt het whitening effect dan minder of krijg je dit laagje alleen verwijderd door weer je tanden te poetsen en hoeveel witter worden je tanden eigenlijk???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Ik raas sowieso aan om 1 tot anderhalf uur te wachten met eten en drinken (ook bij normale tandpasta)

Hoeveel witter je tanden worden ligt ook beetje wat je zoal allemaal tot je neemt op een dag

als je een uurtje wacht (liefst anderhalf uur) zal dat laagje niet zo snel verdwijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch een soort nagellak voor op je tanden?
Heb ik ook eens gehaald, je krijgt het er niet egaal op, en je kan het er met je nagel afkrabben. Ik heb het de dag erna teruggebracht, mede doordat ik even later op de bon keek, en het 10 euro kost!!!!!!!