Ik zoek een goede natuurlijke manier om mijn haar te verzorgen?

ik ben het zat om chemicaliën in mijn haar te gebruiken zoals je altijd ziet in de winkels (shampoo,cond,lotions) ik zoek een soort olie voor mijn haar om mijn haar tegen de droogte te beschermen. Heeft iemand misschien tips wat voor olie ik zou kunnen gebruiken of misschien een site waar ze natuurlijke producten verkopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aardolie is een heel natuurlijk product.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is Weleda is iets voor je. Dit zijn eerlijke producten, vrij van toevoegingen waar o.a. het haar van te lijden heeft. Voor advies zou je ook even 'De Tuinen' binnen kunnen stappen. http://andelapharma.nl/weleda-haarproducten.html

Antwoorden (4)

LUSH verkoopt volledig natuurlijke producten, ook voor je haar. je doet er lang mee.

zelf gebruik ik o.a. Kemirie (is een noot die in Indonesië voorkomt) haarolie, heel voordelig bij de Toko te koop.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kemirie = Rosalina haarolie.

Toegevoegd na 9 minuten:
Kemiri oil Natural skin conditioner & hair brightener
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook een goed natuurlijk product is fuente. Daar heb ik in een kapsalon mee gewerkt. En idd weldra is ook een natuurlijk product. Let alleen wel op.. Een product mag zich al natuurlijk maken, al bevat het maar een klein percentage aan natuurlijke producten!

Toegevoegd na 1 minuut:
Maken is noemen.. Blijft moeilijk typen!:-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn heel goede shampoos en conditioners te krijgen van het merk Urtekram, dit heeft een natuurlijke samenstelling. Ook een behoorlijk grote keuze tussen verschillende soorten trouwens (ook geurloze, mocht je dat willen).
Gebruik zelf al jaren 'Rasul' shampoo van Urtekram en dit bevalt erg goed.
Je kan het krijgen bij een G(ezond)&W(el) winkel, natuurwinkels en andere reformzaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Míjn ervaring is:

Cocosnootolie! Het is te koop bij bijvb de tuinen voor ongeveer +/- €15,- Het is wel vies glibberig spul voor in je haren maar dat is mijn mening ;-)

(Cocosnootolie is voor meerdere dingen goed bijvb. bodylotion of voor in te bakken alleen zit hier in niet de andere vitamines en mineralen dan in gewone boter. Of het wel zo gezond is om te eten durf ik dus ook niet echt te zeggen... Als je cocosnootolie gebruikt als bodylotion kán het ontzettend gaan stinken.... )

In ieder geval... Doe het in een bakje, rondje in de magnetron en je kunt het in je haren strijken. Vervolgens even laten inwerken en uitwassen met shampoo. Zie de 100en youtubefilmpjes op youtube hiervan voor meer informatie of kijk eens rond bij google.

Verder kan ik je de andreleon Nachtwonder aanraden voor heel zacht soepel haar! Af en toe een goed haarmasker wil ook wel eens helpen koop deze bij een kapperswinkeltje.

Ook gebruik ik altijd een serum en spray.

Probeer ook niet te veel verven of dit met plukken te doen.