Hoe kan je haar er zo uitzien? (zie afbeelding)

Kan iemand mij uitleggen hoe je haren er zo uitkomen te zien? Welke stappen er voor nodig zijn. Welke producten je nodig hebt. En hoe gaan de pluizen weg??

Alvast bedankt!!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel niet zo zeer het model!! Maar gewoon hoe het eruit ziet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
capthavoc
12 jaar geleden
De onzchtbare coupe heel bekend ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scheer je hoofd kaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HOE is ZO?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry afbeelding deed het niet. Maar nu wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In je vraag: "Wat heb ik en hoe gaat dit weg" ben je een jongen van 12 jaar. In je profiel ben je een meisje van 12 jaar en in deze vraag ben je duidelijk ook een meisje.
Wat ben je nou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn broer stelde die vraag. Hij wou eenmalig een vraag stellen. Daarvoor hoef je toch niet zo zeer een nieuw account te maken ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je beter zeggen dat je iets wilt weten voor iemand anders.
Kimath
12 jaar geleden
als je broer een vraag wil stellen kan hij dit als gast account doen.

Antwoorden (7)

een stijltang
je haar in dat model knippen
mouse
en dan kom je al een heel eind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bezoek een goede kapper en laat het elke week bijwerken. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daardoor heb je het niet elke dag zo in dit model. Enkel 1 dag in de week dan. -
Idd eerst je haar in dat model laten knippen en ik zou eerst de haarborstel van braun gebruiken, die zorgt voor antistatisch geladen haar. Daarna met de stijltang.

Wat echt zo supergoed werkt tegen pluis is na het wassen je haar met robijntje wasverzachter te wassen, zoals conditioner. Wasverzachter maakt je wasgoed ook antistatisch dus je haar ook, echt waar het werkt!

Verder zijn dr producten van andrelon op de markt speciaal voor stylen met warmte, zoals fohn en stijltang, het beschermd je haar tegen de warmte.

En ps Absoluut NOOIT door de regen wandelen, je kapsel ontploft dan!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Hier heb ik wat aan:D!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ik weten,wat antistatisch geladen haar is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je vinger in het gaatje steekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(van het stopcontact hé)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@moolkeesje Met die uitspraak doelde ik op het onderstaande verhaal, ik dacht dat de gemiddelde mens snapte wat ik bedoelde. Wat zijn ionen?
Ionen zijn atomen of moleculen die ofwel een elektron hebben gewonnen of verloren. Positieve ionen hebben een electron verloren en negatieve ionen hebben een elektron erbij gekregen.
Omdat ze een elektron te veel of een elektron te weinig hebben, ze zijn constant bezig om weer tot een neutrale staat te komen, altijd in een staat van gereedheid, klaar om te reageren met de materialen om hen heen, inclusief de haar vezels. (Ze doen dit door spontaan een extra elektron aan een ander molecuul te geven, of door het nemen van het van een ander molecuul in hun nabijheid).. Waarom zijn ionen belangrijk in haarverzorging?
Haar heeft zijn eigen oppervlak ladingen die voor afstoting kan zorgen van individuele haarstrengen - een fenomeen dat we kennen als statisch of vliegend haar (het eenvoudigste voorbeeld is om twee magneten die elkaar afstoten als te nemen. Stelt u zich voor dat de krachten die hen afstoot worden weggehaald, zodat ze moeiteloos in contact met elkaar kunnen komen).
Zodra ionen met de individuele haren beginnen te inter-reageren zorgen zij ervoor dat de spanning wordt weggenomen uit de haren - de haren vallen naast elkaar zonder elkaar weg te duwen; geen statisch haar! Het resultaat - een indrukwekkende glans en terugkomende zachtheid, terwijl weerbarstigheid en kroes afneemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk,dat als je de bron erbij vermeldt, (ongetwijfeld een bekende firma) er een boel duidelijk wordt!
Maar wel een mooi verhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach ja molkeesje, het zal wel. De vraagstelster kan er iid geval wel iets mee en daar ging het mij om. Dat jij het niet wilt snappen zal mij een zorg zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook een reactie. Het kost sommige mensen moeite om beleefd te blijven, hoewel het niets meer kost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zitten er in wasverzachter niet allemaal chemische dingen waardoor je haar slapper kan worden? maar als dat niet zo is ga ik het zeker gebruiken! Mijn haar pluist enorm, vooral wanneer het vochtig is buiten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond jou reactie anders ook niet erg vriendelijk Molkeesje.
Jij hebt je oordeel al klaar voordat je uberhaupt een bron hebt gelezen.
En ik behandel jou nergens met lelijke woorden of zonder respect. Ik deel alleen mee dat het mij niet uitmaakt of jij het wilt snappen of niet.
Doe ermee wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@sterremepme Je haar word er echt niet slap van. Als je het maar goed uitspoelt.
Als je robijntje in huis hebt zou ik het gewoon eens proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar een bron is toch wel erg belangrijk, wiccalife! Je kunt niet zomaar lopen strooien met informatie zonder daarbij te vermelden waar je het vandaan hebt. Dus ik ben het volkomen eens met Moolkeesje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alstublieft, een bron. Hoop dat nu al je vragen beantwoord zijn.... http://www.braun.com/nl/hair-care/satin-hair-brush/satin-hair-brush-faq.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb deze borstel al een hele tijd, en hij werkt prima! Haar wordt heel stijl....en gelukkig niet meer staties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof het of niet, maar wasverzachter is een uitstekende conditioner die niet uitgespoeld hoeft te worden. Het is meestal erg geconcentreerd dus verdun het voor gebruik rijkelijk met water. Suggestie voor verdunning: 1 el wasverzachter op 4 el water. Dit werkt verzachtend en ontklittend.
Dit vond ik op internet, wel goed verdunnen dus voor gebruik (ik zou het zelf niet proberen met wasverzachter, maar ieder zijn ding).
Oh en er staan meer tips om met huishoudelijke middeltjes je haar te verzorgen. Nu komt ie: DE BRON (voordat de aanval ingezet wordt jegens mij en wicca en ik samen moeten toveren om alle negatieve (ionen) reacties weer weg te krijgen)
http://www.kapsels.net/tips3/schoonheidstips.htm
Tegen de pluizen: Babyolie. Ruikt heel lekker, gebruik het altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haar aan de zijkanten laten snijden, niet knippen.
Voor de rest, juiste product erin. Mousse, of iets tegen pluizig haar, ligt aan je eigen haartype. Er zijn ook producten om het beter te stylen.
En dan met de stijltang afwerken.

Maar voor zo'n voorkant moet je echt snijden, dan valt het haar sneller zo. (ligt natuurlijk ook weer aan je eigen haartype)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd snijden +je
Ik heb vorige week de nieuwe stijltang van Babyliss gekocht die kan stijlen en krullen. Zo krijg je dat je haar toch heel stijl valt en zoals op jouw kapsel de punten naar binnen krult! Je kunt alle nieuwe stijltangen en fohns van Babyliss uitproberen tijdens de zomer productdemonstraties bij de Bijenkorf.. dan kun je kijken of het ook voor jou werkt! Ik vond het heel fijn! Dat is nog op een aantal zaterdag en zondagen geloof ik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gehoord dat het super goed werkt! Ik wil hem ook halen. Bedankt voor de informatie! Is het bij alle bijenkorf winkels?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee alleen in Den Haag, Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam.. Op de site staat meer informatie!
http://www.debijenkorf.nl/page/webpage?text_name=Zomer%20productdemonstraties
Succes!!
Het ligt er helemaal aan wat voor haar je zelf hebt.
Heb je krulletjes, slag, steil, dik, dun haar?
Wat voor haar kleur heb je van jezelf?
Mijn haar ziet er ook zo uit maar kan ik dus verder helemaal niks mee, is zo stijl dat zelfs permanent niet houd.
Gliss kür heeft een glans emulsie, hiervan doe je een klein drupje op je handen en dit verdeel je over het haar, hierdoor krijgt het haar een gezond-uitziende glans.
Het haar wordt hierdoor wel iets vet gemaakt (vandaar de glans) en je moet het dus wel regelmatig wassen.
Ook kun je (volgens mij van schwarzkopf) anti frizz serum gebruiken. Hiermee gaat de pluis weg.