Evening gown mag vanalles zijn als het maar netjes is. Dus ook cocktail (ook al is eerder gezegd dat dit niet mag).

Maar de beste manier om dit te bepalen is de persoon die je uitgenodigd heeft te vragen wat er exact mee bedoelt wordt. Vaak zijn dresscodes anders dan de beschrijving simpelweg omdat niet iedereen precies weet wat die inhouden.

Als je twijfelt, een chique jurk tot op de enkels zonder dat deze heel wijd uitvalt is bijna altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ik heb het gevraagd, cocktail mag idd ook!

Andere antwoorden (2)

Een evening gown is over het algemeen een lange jurk. Een galajurk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad is dit avondkleding. Voor de dames is dit een lange jurk. Bekijk de afbeeldingen maar eens om ideeen op te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind geen van die jurken mooi.