Kan je auto rijden na het aanbrengen van permanete oog make-up?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JA,waarom niet.als je kan autorijden raak je dat vermogen niet kwijt door permanente make up.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen tijdens het aanbrengen lijkt me lastig

Het beste antwoord

je bedoelt zeker als je het net hebt laten doen, ja dat kan hoor, je krijgt wel natte zalf op je ogen maar daardoor gaan je ogen niet tranen ofzo en je ziet niet wazig.

Succes, het is echt ideaal, ik ben er zo blij mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja. Oog makeup, permanent of niet beinvloed (bij normaal gebruik) je gezichtvermogen niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Permanent make up is veilig en zelfs mensen met een allergische huid kunnen de behandeling ondergaan.
Het veroorzaakt geen ontstekingen of hinderlijke zwellingen want het is uiteraard uitvoerig dermatologisch getest.

Met een flinterdunne naald wordt een pigmentkleur vlak onder de huid aangebracht. Anders dan bij tatoeage,(dit is voor altijd), wordt het ingebracht in de bovenste huidlaag. Zo permanent is het dus niet. De tijd om alles te vernieuwen ligt tussen de 3-5 jaar. Dit ligt aan de huid.

Let er wel op dat de behandelaar die jij kiest een GGD vergunning heeft. Het kan beter maar in één keer goed gebeuren , dus door de betere pigment kleuren te nemen en er dus meer voor te betalen dan bij een prijsstunter, waarbij je meer behandelingen nodig hebt. Dan wordt het uiteindelijk toch weer duurder.
amc