Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je grasvlekken uit sport t-shirts?

Ik heb een shirt van Roda JC ( Zie Foto ). Ik was dit shirt graag met de hand. Maar ik weet niet hoe je grasvlekken eruit kan krijgen. Want met zo'n shirt gaat dat moeilijker. Iemand tips? shirt is met lange mouwen en stof = Polyester. bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
983

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Shout werkt goed bij grasvlekken, inspuiten, goed in laten trekken, evt. de hele nacht, en dan wassen. Overigens snap ik niet dat je een polyester shirt niet in de wasmachine wast (binnenstebuiten, dan schuren de logo's niet tegen elkaar aan)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Toen mijn kinderen nog voetbalden, deed ik meestal dikke groene zeep op de vlekken, liet dat een poosje intrekken en dan gingen ze binnenste buiten de machine in op 40 graden.
Het helpt op alle textiel en laat geen bleek vlekken achter.

Ik bedoel dus de dikke groene zeep, niet de vloeibare.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ossengalzeep schijnt echt een wondermiddel te zijn op t gebied van vlekken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij grasvlekken ook als ze al ingedroogd zijn, doe ik er wat afwasmiddel op (even inwrijven) voor de kleding in de wasmachine gaat, goedkoper en veel effectiever dan die dure vlekkenmiddelen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ossengalzeep! inderdaad, (ivory soap)
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding