Hoe krijg je grasvlekken uit sport t-shirts?

Ik heb een shirt van Roda JC ( Zie Foto ). Ik was dit shirt graag met de hand. Maar ik weet niet hoe je grasvlekken eruit kan krijgen. Want met zo'n shirt gaat dat moeilijker. Iemand tips? shirt is met lange mouwen en stof = Polyester. bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Shout werkt goed bij grasvlekken, inspuiten, goed in laten trekken, evt. de hele nacht, en dan wassen. Overigens snap ik niet dat je een polyester shirt niet in de wasmachine wast (binnenstebuiten, dan schuren de logo's niet tegen elkaar aan)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Toen mijn kinderen nog voetbalden, deed ik meestal dikke groene zeep op de vlekken, liet dat een poosje intrekken en dan gingen ze binnenste buiten de machine in op 40 graden.
Het helpt op alle textiel en laat geen bleek vlekken achter.

Ik bedoel dus de dikke groene zeep, niet de vloeibare.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ossengalzeep schijnt echt een wondermiddel te zijn op t gebied van vlekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij grasvlekken ook als ze al ingedroogd zijn, doe ik er wat afwasmiddel op (even inwrijven) voor de kleding in de wasmachine gaat, goedkoper en veel effectiever dan die dure vlekkenmiddelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ossengalzeep! inderdaad, (ivory soap)
Bronnen: