Klopt het dat MSM je haren 3 cm laat groeien in plaats van 1 cm per maand?

Mijn haar is zelf wel sneller gegroeid, maar heb niet echt bijgehouden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Nee,dat klopt niet, je wordt belazerd, zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MSM is gewoon biozwavel. Goed voor je lijf, maar je haren zullen er echt niet sneller van gaan groeien. Zomers groeien je haren altijd wat sneller dan in de winter, door de invloed van warmte en zonlicht, misschien heb je daardoor het idee dat dat spul helpt!