Waar kan ik een ketting met een geintregeerde hanger kopen?

Ik ben op zoek naar een zilveren ketting, een kort model, ongeveer 38 cm. De hanger moet geintregeerd zijn, dus aan het kettinkje vastzitten en niet onder de ketting hangen. Die voorbeelden. Het zijn veel te dure voorbeelden en kosten beide rond de 1000 euro. Nu ben ik op zoek naar een goedkoper alternatief. Ik vind een ster of een scarabee héél erg leuk, dus ben voornamelijk op zoek naar zoiets, maar andere alternatieven wil ik ook graag zien!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Kimath
12 jaar geleden
Volgens mij heb ik eens zoiets in de gids van de Large zien staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet het zilver of goud zijn want dat verschilt ook behoorlijk in prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zilver vind ik erg mooi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet zeker dat je gewoon bij je plaatselijke juwelier terecht kunt of via internet,daar wordt ook genoeg aangeboden op site's van juweliers.

Het beste antwoord

Een willekeurige juwelier, de bijenkorf, en waarschijnlijk ook wel bij V&D