Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het slecht om ongeveer 2 of 3 keer een haarmaskertje per week te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
896

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is niet slecht voor je haar, maar als je het 2 of 3 keer in per week gebruikt heeft het volgens mij niet veel nut. Je gebruikt het beter één keer per week ofzo, dat is al genoeg :)

En als je toch per se je haar beter wilt verzorgen dan alleen shampoo, gebruik dan ook conditioner. (Misschien doe je dat al, dat kan ook.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee hoor, dat kan geen kwaad, maar lijkt me een beetje overbodig en uiteindelijk ook best kostbaar. Kun je na mijn mening beter een goede rijke voedende cremespoeling gebruiken.Laat je die gewoon iets langer zitten. Is ook nog eens minder werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet slecht maar ik kan wel vertellen dat je haren er niet mooier op worden. Doordat je je haren vaak met het haarmasker insmeer kan je haar niet meer zoveel hebben. Je haren worden doordat je het vaak insmeert met een haarmaskertje ook sneller vet. Ik zou het dus 1x in de twee weken doen dat is meer dan zat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zich kan dat wel, ik zou het alleen doen als je haar niet in een goeie conditie is. Anders wordt je haar slap/.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding