Wat is een fatsoenlijke manier/plek om je nagels te knippen met een partner in huis?

Die dingen springen alle kanten op, ik krijg ze nooit meer allemaal bij elkaar gevonden. Buiten zou het beste zijn, maar ik kan toch niet in alle weersomstandigheden buiten gaan zitten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Steek je hand in zo'n plastiek verpakkeing van een tijdschrift, werkt prima!

Je kan ook een andere nagelknipper kopen waardoor de nagels in de nagelknipper zelf vallen en je ze daarna kan weggooien. Ook kan je het boven de prullenbak doen.

In de badkamer met een handdoek eronder...echt fatsoenlijk nagels knippen met iemand in de buurt wil niet. Wat je ook nog kunt doen, is je nagels vijlen. Dat springt niet alle kanten uit en is nog beter voor je nagels ook. Een glasvijl is ook hardgenoeg voor teennagels. Toegevoegd na 39 minuten: In een teiltje met je handen onder water. Dit kan overal mee naar toe en door het water springt het niet alle kanten op. Daarbij worden je nagels ook nog zachter en zou je evntueel nog wat olie toe kunnen voegen om je handen gelijk te verzorgen. Drie in een. Tadáá

buiten inderdaad, en anders in de schuur?

In de badkamer gelijk na het douchen. Door het water zijn de nagels nog zacht en springen ze niet alle kanten op bij het knippen...

Ik doe 't zelf altijd boven de wc, vallen ze gewoon in = P En buiten kan natuurlijk ook altijd!

Als het ook maar een beetje mooi weer is doe ik het in de tuin, ik heb echt een gruwelijke hekel aan die wegspringende stukjes nagel. Maar midden in de winter is dat geen optie, dan ga ik meestal in het lege bad zitten en spoel daarna alles met de douche in het zeefje wat in in de afvoer heb liggen. Voordat ik een bad had deed ik het meestal in het midden van de woonkamer, zittend op de grond. Knippen, en direct daarna stofzuigen.

Natuurlijk ga je niet buiten zitten. Hoe doet jouw partner het dan? En waarom is dit zo'n punt? Het is toch normaal dat je jezelf verzorgt en daar hoort nagels knippen nu eenmaal bij. Het is toch niet iets onfatsoenlijks om dat van elkaar te zien? Antwoord is al gegeven: op de badkamer. Daar is een badkamer voor. Met je voet op de rand van de wc.

Ik heb een nagelknipper van Scholl. Het plastic bakje vangt de nagels op voor hygiënisch gebruik en handige verwijdering. Geen wegspringende nagels meer!

Recht onder zijn neus!! Is toch een normale zaak dat knippen..

Boven de ton? Je kunt ook een heel klein scherp schaartje kopen . Als je ze daar kort mee knipt springen ze niet weg.

Gewoon knippen boven de badkamervloer en daarna opvegen wat je ziet. Vraag voor de grap maar eens aan je partner of die er echt zo van gruwt als hij/zij een stukje nagel ziet, het is toch ook niet vies als het nog aan je vast zit (tussen partners dan he, ik heb het niet over de hele wereld). Ik heb hier nu 2 kinderen die de leeftijd hebben dat IK hun nagels moet knippen, toen ze nog jonger waren had ik al mijn aandacht nodig om te zorgen dat ik niet in die bewegende vingers/tenen knipte. Je denkt toch niet dat ik me dan tijdens het knippen zorgen ging maken waar de nagel heen sprong???? O ja, en nu we toch het onderwerp kinderen aanroeren. Als 2 partners ooit op weg zijn naar een kind, maw één van de 2 is zwanger, krijgt die zwangere uiteindelijk ZO'N dikke buik dat haar partner een tijdje haar teennagels moet knippen DUS........ kun je er maar beter bijtijds aan wennen!!!!

in de badkamer boven het bad/douche kan je ze daarna zo wegspoelen. kan ook boven de wc en daarna doorspoelen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100