Heeft er iemand goede tips voor sollicitatiegesprek bij douglas?

Welke punten zou jij opnoemen als je bij douglas zou willen werken.
Weet er iemand ook hoeveel je bij douglas verdient als 20 jarige?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.1K

Het beste antwoord

Moeilijk he solliciteren? (accent doet het niet).
Ik heb geen idee hoeveel een 20-jarige bij Douglas verdient.
Ik heb er heel lang geleden zelf een keer gesolliciteerd en toen betaalden ze goed. Ik heb toen zelf de boel afgeblazen, kon ergens dichter bij gaan werken.
Je zou eens kunnen kijken of je erachter kunt komen hoeveel je als 20-jarige voor een soortgelijke baan bij een andere firma krijgt. Ik zou als ik jou was sowieso even kijken wat je als 20 jarige minimaal moet verdienen.
Begin overigens niet gelijk over je salaris, doe dat pas aan het eind van het gesprek anders lijkt het alsof je alleen voor het geld bij hun wilt werken.
k zou me als ik jou was goed in het bedrijf verdiepen voor ik op sollicitatiegesprek ging. Dat maakt een goede indruk is mijn ervaring. Aan de hand van wat je over het bedrijf te weten bent gekomen kun je zelf bekijken wat je hen wilt vragen en wat je goed en/of leuk lijkt aan het bedrijf.
Heb je een open sollicitatie of heb je gericht op een functie gesolliciteerd? Als je gericht op een functie hebt gesolliciteerd dan lijkt het me dat je al een zekere interesse voor die functie hebt. Daar kun je dan eventueel verder op ingaan.

Toegevoegd na 1 uur:
Dom maar ik dacht aan een andere firma Douglas. Maar daar stond nog een naam voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

de beste tip voor een sollicitatiegesprek: wees jezelf. Gedraag je netjes, geef een hand bij binnenkomst en stel jezelf voor, en daarna gewoon afwachten wat er gevraagd wordt. En dan kan je ook vragen wat je zal gaan verdienen.

succes!
12 jaar geleden
Altijd iemand aankijken! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
zolang het maar geen staren word :P
begin niet zelf over je salaris, zorg er eerst voor dat ze graag met jou in zee willen, dat is een veel betere basis om over salaris te praten.

verder..
je moet alleen punten over jezelf opnoemen die je ook daadwerkelijk bezit. Maar wellicht houd jij ontzettend veel van parfum en huidverzorgingsproducten ( lang niet alle mensen hebben dat hoor! ) , adviseer je altijd familie en vrienden omdat ze altijd al aan jou raad vragen, zie je er altijd spic en span uit en lekker geurend, en ben je al op de hoogte van alle verschillende luchtjes die er zijn...................welnu, als dat het geval is zou ik dat zeker noemen zodra er gevraagd wordt waarom je juist graag bij de douglas wil werken ipv de albert heyn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Service en klantgericht zijn is altijd een pré als je met mensen werkt. Jij moet er voor zorgen dat de klant blij en tevreden de winkel verlaat.

Tip: Zorg er voor dat je niet te veel parfum op hebt als je gaat solliciteren, je hebt met kenners te maken, dus je kan maar beter zo naturel mogelijk ruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker geurtje en voldoende make up op....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verzorgd uiterlijk en beschaafd en rustig Nederlands praten. Niet zwaar opgemaakt. Haren en nagels keurig verzorgd. Wel netjes gekleed. Colbertje, gilet. Schoenen met hakjes, gepoetst.

Verdienste? Geen idee. Ergens volgens de lijst van minimum salaris voor 20 jarigen. Hoor je vanzelf. Eerst maar dat gesprek. Succes!