kan ik dan mijn haar stylen?

ik ga zateravond mijn haar verven maar kan ik dan maandagochtend al wel weer mijn haar stylen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja je kan je haar prima stylen, zorg er alleen wel voor dat je de stijltang niet te heet zet, en gebruik en beschermende spray. Ken het merk niet maar is te koop bij kruidvat paars flesje. Niet duur en werkt goed. Gebruik het zelf ook.
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja natuurlijk, je kunt het ook zaterdag al stylen. De kwaliteit van de huidige haarverf is tegenwoordig van dusdanige kwaliteit, dat het niets uitmaakt. Alleen zou ik het niet te heet föhnen als ik jou was, maar dat is hoe dan ook slecht voor je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe kun je dit doen. Zorg er alleen wel voor dat je je haar goed voorbereid op het stylen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor,je kunt je haar direct stylen nadat je het geverfd hebt. Doen ze bij de kapsalon ook. ( anders zouden al die dames met natte kopjes naar huis moeten gaan )