Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik een bag-in-bag /tas-in-je-tas (geen webwinkel!)?

Ik wil liever niet online kopen omdat ik de verschillende maten wil proberen. Ik weet dat de Bijenkorf ze verkoopt, maar wel voor de hoofdprijs (35 euro voor, wat ik denk, de kleinste maat)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook gewoon een pennen- etui in je tas stoppen, voor een paar euro ben je gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, of een leuke toilettas met rits en verschillende vakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pennen-etui is veel te klein; een toilettas is nog wel een idee voor de medium-versie, maar ik wil toch echt gaan voor een bag-in-bag, maar dan goedkope(re) versie...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kruidvat heeft ze.
Maar dat is meestal soms wel en soms niet.

http://prettybudget.wordpress.com/2009/09/22/budgetversie-van-de-bib-bij-het-kruidvat/

Ik zag ze bij de Wibra in Roermond in de uitverkoopafdeling voor 5 euro!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen echte webwinkel, maar iemand die ze zelf maakt.... ik heb goeie ervaringen met haar.
Volgens mij werkt ze wel volgens standaardmaten, maar misschien kan dat ook anders..... misschien een mailtje er tegenaan gooien? ;-)

http://www.marktplaza.nl/winkel.php?shop_nr=609097
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Emco, daar hebben/hadden ze verschillende formaten in verschillende prijsklassen. Ik denk echter wel dat het assortiment afhangt van de hoeveelheid bag-in-bag's er verkocht worden, dus waarschijnlijk kun je het best in een groter filiaal in de stad gaan kijken. Succes! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding