krijg je van skinny jeans spataders?

ik draag meestal strakke broeken, vind ik mooier dan van die wijde broeken. ik heb een paar scheuren in een oude strakke broek maar ik kan nog wel 3 vingers onder de broek doen (als jullie snappen wat ik bedoel) om te kijken hoe strak die is, mijn vader zegt dat ik later spataders krijg maar ik weet het niet zeker want mijn vader overdrijft meestal;)

ps; ik stel de vraag als gast maar heb wel een account dus ben geen vreemde;)

Toegevoegd na 1 minuut:
die ps is een foutje sorry

Toegevoegd na 3 minuten:
+ ik heb géén overgewicht of dat ik veel sta dus daardoor krijg ik zekerweten geen spataders ;D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (3)

Ik ben geen kenner ;) maar ik denk dat je originele steunkousen hebt, dus... Geen probleem, je pa moet iets anders verzinnen. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spataders zijn vaak erfelijk. Dus als je pa ze heeft, heb jij meer kans op spataders. Daarnaast zijn van (slechte) invloed: veel staan, geslacht (vrouwen hebben meer kans dan mannen), een eerder doorgemaakte trombose, zwangerschap.
Skinny jeans maken niets uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na behandeling tegen spataders krijg je op doktersvoorschrift een strakke steunkous. Lijkt me dat klote jeans eerder spataders tegengaat dat bevordert...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klote moet natuurlijk skinny zijn, excuus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL