kun je de kleur van je ogen veranderen met een soort van lenzen?

Toegevoegd na 21 minuten:
groen/grijze ogen groene kleur overheerst

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Gekleurde lenzen zijn ontzettend populair. Kleurlenzen werden in eerste instantie verkocht voor themafeesten zoals Halloween en carnaval. Zogenaamde partylenzen konden je ietwat saaie en ongeloofwaardige kostuum omtoveren tot een zeer overtuigende kat of duivel. Tegenwoordig hebben gekleurde lenzen veel meer en beduidend subtielere functies. Zo zijn er kleurlenzen die:

Je eigen oogkleur op subtiele wijze dieper en intenser maken, zonder dat het opvalt dat je lenzen draagt.
Je ogen natuurlijkerwijs van kleur veranderen, zonder dat het opvalt dat je lenzen draagt (bruin, blauw, groen, grijs, e.a.).
Je oogkleur veranderen in een “onnatuurlijke kleur” (o.a. paars, fel groen, fel blauw, geel, rood, etc.).
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja
Zachte kleurlenzen, te koop bij oa de hema
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja natuurlijk. maar om van bijv. blauw naar helemaal rood te gaan, zal wel een beetje moeilijk worden. je zal altijd wel een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein spoortje van je eigen kleur blijven zien. of je moet echte professionele lenzen gaan dragen