Hoe vaak gaat de man gemiddeld naar de kapper?

Dus niet de kalende man!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
17.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik laat mn moeder mn haar knippen.
ronron1212
12 jaar geleden
Zelfs als kalende man 1x in de 4 weken weet niet waar het verschil zit mijn haar groeid ook als heb ik minder haar.

Het beste antwoord

Iedere 6 tot 8 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Gezien de snelheid waarmee haar groeit (1-1.5 cm per maand), ga ik ervan uit dat mannen met kort haar elke 4-6 weken naar de kapper gaan.

Mannen met wat langer haar, zulen ook wat minder vaak naar de kapper gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je haar mag groeien :)
Mijn man gaat om de 5 weken naar de kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga eens in de 6 weken, maar heb dan ook redelijk lang haar( tot over m'n ogen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd lastig, vragen over de gemiddelde man, want die bestaat natuurlijk niet. Zelf houd ik mijn haar kort (geknipt met de tondeuse) en moet elke 3 weken naar de kapper om het ook echt kort te houden. Alleen als ik elke 3 weken ga blijft het model er in zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer na 2.5 maand ga ik weer.... soms duurt het wat langer, maar dat is dan door tijdsgebrek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga rond de 6 weken naar de kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een keer in de 6 weken tot 8 weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs als kalende man 1x in de 4 weken weet niet waar het verschil zit mijn haar groeit ook als heb ik minder haar.
12 jaar geleden
Om het goed bij te houden eens in de 6-8 weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn vriend gaat op de 6-7 weken!