Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dit onbekende voorwerp in mijn goodiebag?

Bij een goodiebag die ik onlangs gekregen heb zat een voorwerp die mij niet bekend voor komt.
Ik heb geen idee waar dit voorwerp voor gebruik komt. Het is een rond 'ding' met een soort haak eromheen die je kunt uitklappen.
Mijn uitleg hierover is niet zo goed vandaar dat ik er een plaatje bij heb gedaan.
Ik hoop dat een van jullie weet waar dit voorwerp voor dient want niemand heeft mij nog kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een haak om tassen mee aan een tafel te hangen. Ik heb ze wel eens gezien in reclame folders. Als het goed is moet het ronde deel op de hoek van de tafel liggen met de 'haak' naar beneden bungelend, hier kan je dan een tas zoals een handtas aan hangen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie bron voor voorbeeld in webshop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt op een tassenhanger. Je hoeft in een restaurant of café je tas niet langer op de grond te zetten. Leg de schijf aan de rand van de tafel en hang je tas aan de haak, dan hangt hij hoog en droog.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap er echt geen donder van. Hoe komt het dat dat ding op tafel blijft liggen en niet naar beneden valt???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk door het gewicht van de tas, ik heb 'm zelf ook en het werkt echt, je moet er alleen niet tegen aan gaan zitten, dan draait ie wél van tafel af en valt ie
Dat is om je goodiebag op te hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding