waar kan ik tweedehandskleding inkopen

Ik zou graag een tweedehands kledingzaak beginnen maar waar kan ik hippe , of jaren 60 of 70 kleding inkopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Antwoorden (7)

Misschien is de Kringloopwinkel jouw partner...

Toegevoegd na 5 minuten:
Dáár komen vaak complete inboedels binnen waar de door jouw gewenste kleding vaak 'tussen' zit! Ga eens met ze praten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan tweedehands kleding online kopen.
Je kunt gedragen kleding in hippe vintage stores in de stad kopen, maar gemakkelijker online!
Hieronder een lijstje met de beste websites voor online zoekertjes:

Zoekertjesweb: op deze website bieden veel verkopers online tweedehands kleding aan. De tweedehands kleding wordt geordend per categorie, niet per merk. Je vindt er bijvoorbeeld, broeken, hoeden en petten, hemden, etc. Er is een aparte sectie voor tweedehands merkkleding.

2dehands: Meer dan 200.000 tweedehands kledingstukken en accessoires worden hier aangeboden. Gebruik maken van de bijzonder gedetailleerde categorieën (van gothic, over heuptas, tot zeiljack) maakt het online winkelen bijzonder aangenaam.

eBay: eBay biedt in veilingvorm miljoenen kledingstukken aan van over de hele wereld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je winkel starten en adverteren dat je ook nette en schone kleding inkoopt van particulieren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wanneer je een ruimte hebt, kun je adverteren om kleding in te geven, het hoeft je zelfs niets te kosten wanneer je een deel vd verkochte kleding deelt met de gever vd kleding. zal het uitleggen: ik kom met een zak goede, schone kleren, je geeft mij een nummer, bepaald de prijs, bv 6 euro en verkoopt t kledingstuk voor 18 euro en spreekt af dat me over 6 weken terug komt om mijn winst op te halen en de niet verkochte kleding weer mee terug te geven. Je hebt bij deze methode wel administratie, toch je hebt geen inkoop kosten en blijft niet zitten met niet verkochte kleding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier vind je 2e handse kleding op internet
http://www.tweedehands.nl/kleding-accessoires/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je parktplaats zeker aanraden ;)