hoe kan ik het beste mijn birkenstocks verzorgen? tegen zweet etc.

ik heb nieuwe birkenstocks gekocht omdat mijn vorige helemaal zwart waren geworden van zweet en viezigheid enzovoort. Nu wil ik het anders doen met mijn nieuwe birkenstocks, wat kan ik eraan doen om de zolen schoon te houden of minder last te hebben van zweet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Het beste antwoord

Inspuiten met spray speciaal voor birckenstock!!! Hierdoor worden ze minder snel zwart!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt van die speciale spray's om schoenen te beschermen tegen vocht en vuil, ECHTER.....

Ik let er bij sandalen JUIST altijd goed op dat ik dat niet op de voetzool spuit, om te voorkomen dat ze het vocht van je voet niet meer opnemen en dat je dan loopt "te soppen" in je sandaal.

Maar misschien is dat wel overdreven, dingen zijn toch open dus het vocht kan ook verdampen. Mijn jongste zoon loopt erg graag op crocs en die zijn natuurlijk helemaal van kunststof dus dat neemt niks op. En dat gaat ook goed, dus misschien moet je dat proberen?

Als je je voeten insmeert met wat voetpoeder zweet je wel minder op je voetzolen en dat helpt het probleem mogelijk minimaliseren
amigo