hoe krijg je lekker zachte voeten met huis tuin en keuken middeltjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.7K

Antwoorden (9)

Het is niet echt een tuin-keuken middeltje, die je zelf kan maken. Maar Bio-Oil is echt een wondermiddel voor alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zand (van het strand), daar worden de mijne altijd lekker zacht van :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met je voeten in soda water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een kruidenwinkel en koop Himalaya Herbals footcare cream!!!!! Deze werkt echt super goed!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mijn podoloog en nu ik het zelf heb geprobeerd ( na alle zalfjes van hansaplast en dr.shroll)

weken in sodawater,eelt evt weg schaven met eeltschraper/schaver....voeten insmeren met de echte vaseline en het liefst dat je voeten inpakken met een platic zakje ,sok eromheen en een nacht slapen ( dit laatste doe ik alleen in de winter als het nodig is,nu veelste te warm voor ;) ) nu met het warme weer na het smeren sok eroverheen een tijdje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst insmeren met honing. Uurtje in laten trekken en daarna insmeren met olijfolie. Opnieuw in laten trekken en vervolgens afspoelen in lauw tot koud water.
Daarna met sokken aan, je voeten laten acclimatiseren tot kamertemperatuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weken in warm water met tabletten voor een kunstgebit. Daar worden je voeten en nagels mooi roze van.
Dan met een eeltvijl even lekker schaven.
Dan een vette creme als vaseline (of duurdere voetcreme van Scholl) en dikke sokken aantrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst je voeten in een voetenbadje met soda, daarna met je voeten nog nat, in zakjes vol koffiedik, sok erover en dan lopen, bv even gaan stofzuigen. Of voor de minder actieve mensen onder ons :-) een uurtje op de bank en je voeten masseren.
Na die tijd even shea butter op de poezelige pootjes en klaar!

Toegevoegd na 1 uur:
voor echte huismiddeltjes, vervang de shea butter voor zonnebloem of olijf olie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker onder de douche met een scrubcreme voor de voeten. en daarna met body lotion van de zwitsal of met een massage olie van de zwitsal je voeten een na behandeling geven.