hoe krijg je lekker zachte voeten met huis tuin en keuken middeltjes?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is niet echt een tuin-keuken middeltje, die je zelf kan maken. Maar Bio-Oil is echt een wondermiddel voor alles.

zand (van het strand), daar worden de mijne altijd lekker zacht van :)

Regelmatig een voetbadje met zeezout. Daarmee week je de onderkant van de voetzool en kan je heel makkelijk het beginnende eelt van je voeten masseren. Daarna gewoon je voeten met een goede crème insmeren zodat de huid lekker soepel blijft. Dus eigenlijk regelmatig je voeten verzorgen zodat er geen grote problemen ontstaan. Als je die hebt dan zijn andere middelen nodig.

volgens mijn podoloog en nu ik het zelf heb geprobeerd ( na alle zalfjes van hansaplast en dr.shroll) weken in sodawater,eelt evt weg schaven met eeltschraper/schaver....voeten insmeren met de echte vaseline en het liefst dat je voeten inpakken met een platic zakje ,sok eromheen en een nacht slapen ( dit laatste doe ik alleen in de winter als het nodig is,nu veelste te warm voor ;) ) nu met het warme weer na het smeren sok eroverheen een tijdje

Warm badje met zeezout. Laten weken tot het niet meer lekker warm is. (Thermoskan met heet water erbij.) Je kan een 2e bak ijskoud water erbij zetten en wisselbaden doen. Afspoelen met koud water (fles) en afdrogen. Daarna kan je meestal het beginnende eelt en dode huid weg wrijven. Insmeren met een lekkere crème als afsluiter. Ik doe dit wel eens tijdens het TV kijken en je voeten kan je daarmee makkelijk in conditie houden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100