Hoe verdoof je je wenkbrauwen het best voor het epileren?

Eventueel met middeltjes die je kan kopen of huismiddeltjes..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je ze verdoven? Niet zo kinderachtig, gewoon uittrekken die haartjes :-)

Het beste antwoord

Elma creme verdooft goed, het is denk ik alleen op recept van de huisarts te krijgen, maar je zou bij de apotheek kunnen vragen over er ook een elma creme vrij verkrijgbaar is.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.astrazeneca.nl/producten/?itemId=1594731
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

je kan er even met een ijsklontje overheen gaan.
12 jaar geleden
wat ook werkt...koelgel erop ..
of een tube emla creme, bij de apotheek, je smeert t erop en je huid verdooft, je moet t wel een uur van te voren smeren..

Toegevoegd na 21 uur:
http://www.astrazeneca.nl/producten/?itemId=1594731
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima spul die creme:
http://www.gezondenzo.net/apotheek-drogist/emla-creme-zalf-tegen-een-vroegtijdige-zaadlozing/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ja ik ken t alleen als verdovingscreme
goedkoelen of gewoon veel drinken haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nou zo pijnlijk is het toch niet :s Maar je kunt wat zalf kopen die gebruikt wordt bij kindje hun tandjes door komen. Smeer die er van te voren op en plukken maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even een ijsklontje erop en dan goed strak houden dan komt niet heel je huid mee naar voor als je trekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zet altijd mijn tanden op elkaar en gaan maar. Wat erg helpt is een goed pincet! Ik heb een van de etos, met een zachte, roze coating. Die is helemaal super!