Hoe krijg ik mijn viese witte Sneakers weer mooi wit

Ik heb adidas superstar sneakers en ik heb ze een maan en zijn nu al vies hoe krijg je wit leren schoenen weer wit is de vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Het beste antwoord

Met tandpasta! Beetje tandpasta op een doekje doen of met een oude tandenborstel/ nagelborstel en dan kan je het heel makkelijk schoonpoetsen. Goed naspoelen. Wel voorzichtig, anders wordt het in je schoen nat.

Wat je ook kan gebruiken is Cif met bleek (of een ander merk) en dit op een nagelborstel doen en met de zachte kant schoonmaken. Ook weer goed naspoelen!

Als je schoenen aan de binnenkant toch nat zijn geworden, kan je proppen maken van oude kranten en deze erin doen, nacht laten staan en ze zijn weer goed droog!

Daarna kan je ze insmeren met wit schoensmeer zodat ze wat langer mooi blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Bij de footlocker kan je een speciale spray kopen, je moet even kijken daar maar het is een spray met een gele dop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de wasmachine (worden ze super wit) of speciale pray voor je schoenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de wasmachine doen,op 40 graden succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen leren schoenen in de wasmachine doen!!!

met een doekje met wat jif krijg je ze weer wit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat echt simpel werkt ,biotex of zo lauw water en een nachtje laten staan goed afspoelen drogen evt eerst met oude platic zak in de schoen Vd vorm dan weer goed inspuiten .ps wees voorzichtig met bleek ivm de naden ,wasmachine kan soms ook goed aflopen . maar doe het eerst heel rustig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wacht echt leer! niet wat ik net opgeschreven heb dat is vr Canvas met plastic,daar gewoon Witsel tekoop bij hakken bar succes
De powerspons van de Action!
Dit zijn grijze sponsjes ter grote van een normale spons. Ze kosten niet veel en ze zijn geweldig! Ik maak er altijd al mijn witte schoenen mee schoon, maar je kunt er ook gewoon vieze vlekken op het aanrecht of andere dingen mee schoonmaken. Wat niet lukt met een normaal schoonmaakdoekje, lukt wel met deze spons. Op de verpakking staat ook dat het geschikt is voor leren kleding en schoenen. Dus probeer die eens, zeker weten dat je schoenen weer wit worden:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd fanish oxi actionist ofzo... En dan die variant die witte was echt wit maakt(^^) en voor de zolen enzo gebruik ik babydoekjes. Werkt niet optimaal maar wel om ze tussendoor ff op te poetsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het altijd met snoeten poetsers op me witte kswiss werkt perfect je koopt ze onder ander bij kruidvat heb gewoon eigen merk je moet dan de vuiligheid alleen niet te lang laten zitten op je schoenen dus om de aantal dagen even poetsen en klaar weer mooi en nettjes wit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pak een doekje en doe er cif of en dn insmeren op je sneaker
Dan worden ze mooi wit
Doe ik ook altijd succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quiknbrite, bekend van de tv en onder andere te bestellen via Tell Sell is hier uitermate geschikt voor. Bijna een wondermiddel te noemen.
AlphaLimaSierra