Kun je op bepaalde manieren met make-up je ogen groter laten lijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (11)

Ja met lijntje onder je ogen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan inderdaad, kijk maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
ja, dat filmpje heb ik eens gezien, creepy!
Kijk eens op de site www.makemeover.org
Daar vind je heel veel tips en trucs over make up. Suc6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omlijn je ogen alleen aan de buitenkant, en laat dat lijntje vervagen.
een wit lijntje onder je oog, aan de binnenkant van je wimpers, opent de blik.
gebruik zachte, lichte tinten.
wat blusher onder je wenkbrauwen geeft ook het idee dat je blik opener is.
12 jaar geleden
Je wimpers krullen met een wimperkrultang, daarna mascara aanbrengen op je wimpers. Geen donkere kleuren gebruiken met oogschaduw, en geen oogpotloodje gebruiken voor je onderste oogleden anders lijken je ogen kleiner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op YouTube kun je heel veel tutorials vinden over hoe je je ogen kunt opmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
trek een lijn met oogpotlood ónder je onderwimpers, en wrijf deze daarna iets uit.
een lijntje glanzend (licht) oogpotlood boven je bovenwimpers doet het ook goed. kies iig nooit voor donkere kleuren.
kies een mooie mascara zoals maybelline, maar doe ook mascara niet te dik op.
tis ook mooi om je (lichte) oogschaduw wat hoger op te maken, zodat ie al lichtjes boven de wenkbrauwen begint!

succes
xxx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, door een zwart lijntje boven je oog te maken met eyeliner. En je kan ook nog mascara aanbrengen, wat je wimpers voller laat lijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In plaats van zwarte eyeliner moet je witte eyeliner opdoen werkt echt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet dan met eyeline een amandel vorm maken. En dat is dat je wat verder gaat dan de vorm van je oog, dus een stukje omhoog. Oogpotlood helpt ook, maar dan wel met combinatie van eyeliner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een lijntje onder je ogen (onder de wimpers) en boven de oog (boven de wimpers) en dan zijn er ook nog witte oogpotloden die je dan net onder je oog kan doen (voor je wimper nog) en trouwens witte ogen schaduw werkt ook