Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de pijn van het zetten van piercings met iets allerdaagers te vergelijken? Ik wil graag een indicatie :)

Snakebites, septum, wenkbrauw en gewone lip

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alsof iemand je hard prikt met een potlood aleen dan doet het maar 5sec pijn doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hangt ervan af, waar je de piercing laat zetten. Tepels zijn super gevoelig voor pijn( knijp er maar eens hard in). Bij de navel is het makkelijker, zit vet en geen erogene zones; doet helemaal geen pijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf twee jaar geleden een navelpiercing laten zetten. Ik ben zelf bang voor naalden en dat werkte een beetje in mijn nadeel. Het voelt niet echt prettig aan en op dat moment had ik er ook echt spijt van want ze deed me best pijn maar nu achteraf zou ik zo weer een piercing zetten omdat het leuk staat en je er maar heel even last van hebt.. Ik zou zeggen ondervind het zelf;) er zijn ergere dingen;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik een tongpiercing, maar dat schijn je niet te kunnen vergelijken. Die van mij deed met het zetten geen pijn, maar pas een paar uur later. Ik zou het vergelijken met alsof ik heel hard op mijn tong gebeten had..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding