Hoe krijg ik mijn haar zo?

Hoe krijg ik mijn haar zo bol omhoog aan de achterkant? Ik heb van alles geprobeerd.. Iemand nog suggesties? (het meisje)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Toevallig zag ik vandaag op tv een reclame voor een soort kam-achtig ding wat je onder in je haar klemt en daar overheen doe je de rest van je haar. Ik weet niet meer hoe het heet maar wel dat het te koop is bij Blokker en Marskramer voor €9,99..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik heb die reclame ook gezien. Toevallig ben ik eergister nog naar blokker geweest en daar kun je ze idd kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit gekocht en ik vind het resultaat geweldig dankjewel voor de tip!

Andere antwoorden (6)

De onderste haarlaag touperen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een haarvulling eronder en haarlak erop spuiten, zeker weten dat je hetzelfde kapsel krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omg ik hou van vampire diaries :D inderdaad touperen aan de onderkant, en dan vastzetten met haarlak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens naar Iran, iedereen heeft daar dit kapsel:D dan kan je het van daar leren:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opvullen met een nepbol en je eigen haar er overheen en vastzetten. Gaat vrij gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vrij dikke pluk boven op het hoofd pakken, inderdaad goed touperen ( let op: slecht voor t haar) vervolgens flink veel haarlak erin doen en vast zetten.