Welk product beschermt mijn haar tegen schadelijke UV stralen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je hebt haarsprays en haarlakken en haargels die UV stralen weren. De haarsprays zijn over het algemeen een beetje olie-achtig, als je al vet haar hebt zou ik die dus vermijden en kiezen voor een haarlak of haargel met UV-filter.
Vooral l'Oreal heeft meerdere producten in zijn assortiment die UV stralen weren, zoek maar eens naar Loreal Serie Expert sOlar UV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een hoed....
bamibal
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Een parasol, had ik willen antwoorden. Maar een hoed ik praktischer.
+
Voor een stranddagje kun je bv een haarmasker of conditioner door je haar kammen. Dan heb je wel een wetlook, maar dat maakt dan niet zoveel uit.

Verder is het dragen van een hoed wel de beste oplossing. Ook chloorwater en zoutwater zijn niet echt goed voor je haar. Maar met een haarmasker/conditioner erin heeft het niet zoveel te lijden.