Wat helpt tegen pluizig haar?

Ik heb erg last van pluizig haar, weet iemand iets waardoor ik als ik s'morgens opsta niet zo onhandelbaar en pluizig haar heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (11)

Misschien helpt cremespoeling, zorgt dat je haar zacht en glanzend wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bij mij altijd helpt is Biosilk, verkrijgbaar bij de kapper. Niet iedere kapper heeft Biosilk maar meestal wel van een ander merk, dit is een soort van pure zijde waardoor je haar ook zacht wordt & gaat glanzen. Een goedkopere variant is van Andrelon, die haar serum ! succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mmmm, ruikt zo heerlijk!!!! Echt lekker spul!!
Ik had ook zo'n vraag maar die is weg, Veel nuttige antwoorden, zoals het gebruik van conditioner. Werkt echt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een schaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen zinnig antwoord weet, antwoord dan liever niet! -
1.Zorg voor een goede shampoo en masker voor je haar (vraag je kapper advies voor een professioneel merk);

2.Maak een hoge knot van je haar voor je gaat slapen (ook een zijden kussen helpt tegen wrijving). Zo is je haar de volgende dag nog iets klam. Maar doordat je je haar dan weer los draagt kan het verder natuurlijk opdrogen waardoor het minder pluizig is. Let erop dat je geen elastiekje gebruikt met een metalen tussenstukje, dit kan je haar beschadigen.

3.Gebruik een serum voor je haar. Dit gaat pluizen tegen en geeft je haar extra glans (niet bij de aanzet gebruiken, maar alleen in lengtes en punten). Gebruik niet te veel, anders oogt je haar vet. De grote van een 10 eurocent muntje is voldoende voor je hele haar.

4.Mocht je haar in de ochtend nu nog steeds pluizig zijn, gebruik dan gewoon wat water in een spuitbus om het rustiger te maken.

5.Was je haar niet iedere dag, dit is echt niet nodig.

Dit zijn tips waar je echt wat aan hebt zonder dat het je tijd kost qua styling. Ga er mee aan de slag en je zal merken dat het je zeker gaat helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je met droog haar naar bed ga, en gebruik gel van new wave smoothing cream
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik de producten van de frizz ease lijn van John Frieda en ik garandeer je dat je nooit meer last zal hebben van pluizig haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt goedkoop en effectief middeltje zoekt: wrijf je handen in met olijfolie en strijk daarmee over je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik ice shine van panthene pro-v. Werkt goed! Als je het op je handen doet, voelt het wat vettig, maar ook al smeer je erg veel in je haar, het voelt niet vet aan. Ik gebruik het op nat en droog haar.
Ik smeer het ook in mijn droge haar als ik veel knopen heb, werkt ook goed. Verkrijgbaar bij o.a. action.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik doe klinkt meschien stom maar gewoon haarlak of ja haarspray vogensmij noem je het zo ook dat gewoon op je borstel sprayen en borstelen en dan zal het minder moeten zijn ;)

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Argan olie schijnt goed te helpen, verkrijgbaar in de Tuinen.
Daarnaast werkt frizz ease van John Frieda ook goed!
Wat bij mij helpt is om het haar niet te kammen na het wassen, maar voor of tijdens het wassen.